torsdag 6 maj 2010

My new best friend


Jag har fått en ny kompis. En kompis som hjälper och stöttar och värmer. Som verkligen förstår vad jag behöver. Terapeutiska värmebandage. Maken köpte dem till mig för ryggen, så jag skulle slippa gå omkring med en frottéinsvept varmvattenflaska nedstoppad i byxorna. Värme är i stort sett det enda som hjälper mot min onda rygg, men varmattenflaskan är varken praktisk eller speciellt klädsam.
De här bandagen är fantastiska. Håller sig på plats och utsöndrar värme i ungefär 8 timmar. Vilken skillnad. Jag kan faktsikt fungerar ganska normalt med dem på och vaknar på morgonen nästan smärtfri. Oh yes, de får sitta på hela natten. Jag är helfrälst.
Det känns som man har JÄTTESTORA trosor på sig och det är ju sååååååå snyggt när underkläderna sticker upp över byxmidjan... Jag tror jag ska ta och skriva Calvin Klein med svart tuschpenna i överkanten på bandaget. Det är de små, små detaljerna som gör det...

2 kommentarer:

Unknown sa...

ASG! är det inte bättre att du skriver Victorias Secret även fast det bara är killar som visar kalsongerna under nerhasade byxor.

annai sa...

Dosiss: Nej, jag tror jag ska skriva KONSUM. Eller Aldi... Keep it real :)