måndag 11 maj 2009

Shopping

Tjejen som kör min pilatesklass tar ledigt över sommaren så då tänkte jag att jag skulle vara lite duktig och göra övningarna hemma. Det blir ju dessutom en extra utmaning om man har tre små barn som härmar alla rörelser och ljud (stånk och stön) man gör och klättrar på en medans man gymnastiserar! Jättekul!
Så ikväll åkte jag in till det välsorterade varuhuset för att inhandla en yogamatta.
Jag kom hem med ett par byxor, två toppar och fem par trosor till mig själv. Sandaler och en T-shirt till sonen. Sandaler, byxor och en cardigan till mellantjejen. Nappar till lillans nappflaska. Mjölk, bröd och en flaska vin.
Men det är ju tanken som räknas. Dessutom fick jag ju massor av motion genom att springa mellan de olika avdelningarna!

4 kommentarer:

Svensk chekchouka sa...

woaoooooo, Dunnes??? Jag fâr abstinens! Glömde du mattan eller fick du med dig den ocksâ :)

annai sa...

SC: Jaaa, Dunnes! Det har sänkt massor av priser så jag fyndade!
Men någon matta blev det inte...

Lillie plein damour sa...

Men fniss Anna, jag har min Dunnes väska kvar, den är ju sâ chic ( en svart tygpâse som jag köpte och har min matlâda i)
Puss

annai sa...

Lillie: Jamen chicare än så blir det nog inte :)
Jag tar tydligen alla besökare till Dunnes. En av de stora attraktionerna här!