torsdag 25 mars 2010

Åtråvärd

Igår fick jag email från min förra chef. Hon jobbar nu på ett nytt företag och skrev att de gärna vill att jag kommer och jobbar med dem om jag är intresserad. Det är alltid roligt att känna sig lite poppis och jag blev så glad. Just nu är det inte aktuellt för mig att börja jobba igen, men om ett par år börjar lillan skolan och då skulle det kanske vara intressant att passa in några timmar i veckan.
Vem sa att kvinnor som varit hemma med barnen några år inte är attraktiva på arbetsmarknaden? I beg to differ.

2 kommentarer:

Svensk chekchouka sa...

precis anna. det är nâgot som de kvinnor som slavat under smâbarnsâren hittat pâ för att inte bli bittra!
*hukar mig för eventuella slag*

annai sa...

Haha, men oss lurar de inte! Inte vara potentiella arbetsgivare heller ;)